/ Allt från DoreDoris /

Inspirerande hem

Detta är hemma hos några vänner som jag tycker har ett otroligt inspirerande hem.  Varenda rum i huset har i princip bytt plats från den ursprungliga planlösningen. En massa finurliga lösningar på saker och ting och världens hemtrevligaste.

#1 / / Villa Viola:

Wow. Vilket roligt och trevligt hem. Tack för titten!

#2 / / Julia:

Himla fint köksgolv!

#3 / / pippilotta:

O M G! Sjukt fint och mycket inspirerande. Kan ju bara gissa att det är mycket härliga människor som bor där.

Och ja, jag jobbar med skor. Har fått veta att din svåger blir det väl, också jobbar där fast för ett annat affärsområde. kram

#4 / / pippilotta:

å du, nu när jag tittar närmare så ser jag en fåtölj jag känner igen. den gröna med svart kudde i köket. Kommer dom från den här staden? har dom köpt den på gif eller pingstkyrkan? isf har den stått här:)

#5 / / Dessi - Homeanddesire:

Åh så mysigt och hemtrevligt det ser ut!

#6 / / Fia:

underbart inspirerande! älskar jordgloben på väggen! ja jisses, älskar hela din blogg! hittade hit först nu (hur är det möjligt?), men du hamnar raskt in bland mina favoriter tror jag bestämt.

#7 / / Lecka:

Wow - vilket fantastiskt hem! Gillar köket jättemycket, nu fick jag lite att fundera på : )

#8 / / Helena på 24seven by [bo:bakk]:

Men ojojoj. Jag blir helt illgrön av avund. Fasen vilket coolt hem! Jag blir så jädrans nyfiken på hur dem som bor där ser ut när jag ser såna här balla sköna hem. Tack för visningen! Säg åt dem att skaffa blogg så vi får se mer. ;)



Du, du är omtalad hos mig idag. Latjolajbanlådan du vet. ;)

#9 / / Gila:

Shit så häftigt kök och badrum! I like. A lot!!!

#10 / / Miriam:

Åh, så inspirerande bilder!

#11 / / Sofia:

Oj så fint!! Nu vill jag genast... få nån ordning här hemma!!

Din blogg är skitahärlig.

/Sofia