/ Allt från DoreDoris /

I Danmark...

...har vi tillbringat helgen. Det känns verkligen som att komma till ett helt annat land än Sverige och så är det så nära! Sen var ju inte vädret fy skam heller.





#1 / / klara:

Hej Doris;-)

Ville bara säga att jag tycker så himla mycket om din blogg... Jag har favoriter som sorteras i sidmenyn, vissa störta favoriter än andra... MEN när jag får syn på doredoris DÅ BLIR JAG GLAD. Tack för härlig blogg och foton, de förgyller min dag.

Kram

Klara

#2 / / tinajo:

Åh vad härligt - Danmark är fint det! :-)

#3 / / Lotten:

Åhh underbara Danmark! Jag älskar Danmark....

#4 / / Petronella:

Hej! Nu blev jag nyfiken... Var i Danmark är bilderna tagna? Känner igen mig! Ha det gott //Petronella

#5 / / Petronella:

Nu blev jag nyfiken.. Var i Danmark är bilderna tagna? Känner igen mig! Ha det gott //Petronella

#6 / / pippilotta:

I love Danmark! är det Grenå? Tack för fina kommentarer. kram

#7 / / Anonym:

Oj så vackert! :) En semester i Danmark skulle inte sitta helt fel :)

#8 / / DoreDoris:

Tack, tack söta Klara!



Bilderna är tagna i Fredrikshamn.