/ Allt från DoreDoris /

I Am Not A Robot

Betti hade önskat sig en robot och jag såg framför mig något fult plastigt åbäke med batterier och en massa ljus som blinkar. Men när det visades sig att det var en robot i plåt som man drar upp med en nyckel, så blev mamman och pappan glada.


#1 / / Gila:

Fin! Var nyligen i England och där fanns många olika robotvarianter liknande denna.

#2 / / pippilotta:

ha ha! ja det är ju inte alltid den där smaken sammanfaller, men när den gör det är det desto roligare. Leksaker som är fina att ha framme :)

#3 / / tinajo:

Jag tycker jättemycket om plåtrobotar - har önskat mig en ett bra tag nu. :-)

#4 / / Helena på 24seven by [bo:bakk]:

Så fin!!! Med rosa kjol och allt. Jag gillar verkligen såna där kontraster. Nu vet jag hur robotarna ska se ut. Vi har en hemsk sak som är precsi som du beskriver, plastig, blinkar och låter. Låter så in i helsike högt. Jag blir galen och alla småbarn blir bara jätteräddda. Den bor numera i garaget.



Tack för din fina hälsning angående lapptäckeskartan. Det tog ca 7 timmar att göra.70% av den tiden var nog klippning. ;)