/ Allt från DoreDoris /

Back to the 80´s

Ikväll blir det 80-talsfest och presenten har jag slagit in i ett 80-talstyg. En VHS-film har fått stryka med för att få till ett presentsnöre runt paketet. En vinylsingel får agera kort och jag har naturligtvis skrivit med dymon. Själv kommer jag att ha på mig en svart byxdress i satin med guldrevärer i sidan. Ett brett guldskärp i midjan. Pumpsen ska jag också leta fram såklart. Våffeltången är på värmning. Thank lord for loppis säger jag bara!
#1 / / pippilotta:

girls just want to have fun! hoppas att det blir en guld kväll. och tack för kramen den värmde

#2 / / Villa Viola:

Haha, vad härligt! Du är påhittig du. Trevlig fest!

#3 / / Sarah:

Skulle jag kunna få fråga?

Var har du köpt din dynamo någonstans? Jag letar efter en som skriver sådär gammaldags med upphöjd text som din ser ut att göra! Tack på förhand!