/ Allt från DoreDoris /

Toalettrenovering del 2

Ja nu börjar det likna något. Väntar faktiskt bara på vvsmänniskan som ska installera handfat och toalett.




#1 / / Sofia på Mokkasin:

Det här var nog den allra finste toalett jag någonsin sätt. Först trodde jag det var en bild från ett dockskåp =) Det såg så gulligt ut, nästan lite på låtsats. Inte sådär trist, torftigt och allmänt badrumsaktigt.

kram

#2 / / Sofia på Mokkasin:

finaste,,sett...herregud man ska inte skriva hälsningar efter midnatt...

#3 / / Ylva:

det där badrumsskåpet är ju helt underbart! jag hittade ett på blocket för något litet tag sedan för 250 pix men ngn hann före. (du kanske?!) jag blev så till mig när jag hittade det att jag ringde upp direkt. Tänkte inte alls på att klockan var närmare 23 på kvällen... Nåja, säljaren var vaken iaf.

#4 / / Anonym:

Engelsk lakritskonfekt! Himlars va fint, jag njuter!

#5 / / Pippilotta:

som vanligt glömde jag säga att det var jag som skrev

#6 / / Anna:

Åh, gud vad glad jag blir. Dina renoveringsbilder är så uppfriskande! Jag tittar en hel del på byggnadsvårdsbloggar och i dessa förekommer det faktiskt att man river ut sådana här pärlor!

#7 / / Anonym:

Superfint! Har samma svartvita rutmönster i vår lilla toalett som vi håller påoch fixar. Är handfat och toastol nya eller nygamla? Tacksam för svar!

#8 / / Sanna:

Wow!! Superläckert! =)