/ Allt från DoreDoris /

Teaksäng - ny för oss, gammal för någon annan.

Den här fina teaksängen var väldigt fin även hos Kristin men jag är mycket glad att hon inte längre ville ha kvar den. Nu kunde vi slänga ut spjälsängen och byta till riktig säng för Betti, den minsta.

Som ni ser har det även blivit ordning på hyllan som nu sitter på väggen ovanför sängen. Det är nästan så att man har tröttnat på de där hyllorna och vad sjutton ska man ha i dem egentligen? Vår fungerar som napphylla i alla fall.




#1 / / nook elin:

Jättefin säng och det va väl fiffig nappförvaring :)

#2 / / pippilotta:

OJ va fint det blev med säng,hylla,nappar och allt! och sen undrar jag, är det alltid så städat och rent och fiiiiint hos er? hur gör du?

#3 / / vintageRetroPrinsessa:

Vilken oerhört fiin säng :)

Kul med saker som har lite historia bakom sig :)



Ha en fin fredag

#4 / / Sofia:

Vi har också nappar i våran hylla - och en nästan likadan säng på vinden som väntar på att unge nr 2 ska växa i den. :) De är verkligen jättefina.



Sen har vi iofs minst 100 små plastfigurer också som passar i hyllorna (framförallt super mario och alla hans vänner). Och som vår äldsta dotter älskar att leka med.

#5 / / Johanna Högväg:

Oj vilken fin säng! :) Den ser mysig ut.

Gillar din blogg :) Ni har ett så lekfullt och personligt hem!



Trevlig helg :)

#6 / / Bokkulla:

Jag har funderat på en grej. VI gillar ju den dära gamla teaken, den är ju hipp just nu och faktiskt hur snygg som helst, men gör ungarna det lika mycket? Jag kom ihåg när pappa kom hem med ett teakskåp som jag skulle ha älskat idag men som var spyan i mitt rum på den tiden... :) Men dina barn kanske har bra smak, till skillnad från den ungen jag var. Ha en bra dag!

#7 / / DoreDoris:

Ja, det är sant att barnen kanske inte alltid gillar det vi vuxna gillar. Jag märker det framförallt på vår stora kille som börjar tycka och tänka allt mer när det gäller hans rum. Jag får väl vara glad så länge som de små inte bryr sig nämnvärt, då kan jag ju göra lite som jag vill. :)Nu var det stora att få en ny säng, inte vilken färg eller form den hade.

#8 / / Ellabellabus BY Lisa:

Jättefint lapptäcke i sängen, har du gjort det eller köpt det? Superfint blir sugen på ett sånt! Mysig blogg hittade hit för ett litet tag sedan!