/ Allt från DoreDoris /

Istället för julklappar...

På jul köper vi bara klappar till barnen, och knappt det. Det gör ju alla andra så bra, så vi lägger inga större summor själva faktiskt. Nej, istället för att byta pengar med varandra köper vi (läs jag och mannen) något vi själva vill ha. I år blev det en ny hylla. Eller egentligen några nya delar till hyllan, för hyllplanen förutom skrivbordsdelen har vi köpt på blocket.
Tack ska vi ha!

#1 / / Vita Villan:

Stringhyllor är alltid snygga!

#2 / / Anna - bara en liten stund:

Så gör vi också men i år fick jag ett utbrott dan före dan och skrek: JAG VILL HA EN EGEN JULKLAPP!!!

-Det hjälpte inte.

#3 / / elin:

Så gör vi också. För oss blev det nya fönster och ny kyl/frys. Ganska tråkiga julklappar, men nödvändiga :)

#4 / / kristin:

Snyggt som attans!!!

#5 / / Sara:

Superfint!!

#6 / / Liza:

Så fint med vita stringhyllor, vill jag också ha! Man vill ju ha allt och mer därtill :) En Carl ska jag nog köpa i alla fall.

#7 / / pianoblomman:

Fin och färgglad blogg du har! Underbart snyggt med stringhyllor:)

Kram Annika

#8 / / vintageRetroPrinsessa:

snygg string ;D



ha det finast