/ Allt från DoreDoris /

Vasen och teakskänken

Idag blev jag snuvad på en fin teakskänk, mitt framför ögonen... en sådan där med dörrar på ena sidan och snedställda lådor på andra sidan. Jag får trösta mig med att den hade i alla fall inte fått plats hemma hos oss just nu. Skit också. Jag är ändå ganska nöjd över vasen jag fick för nästan ingenting alls. Extra vårigt med krispiga tulpaner i.

SEA Glasbruk AB Kosta Sweden står det på märket.



Passar även på att testa mitt nya vidvinkelobjektiv.



#1 / / vintageRetroPrinsessa:



Vilken härlig vas du fyndade iallafall :)

Ha det finast

#2 / / Clara:

Fin vas!



Vad är det för objektiv du köpt? Jag är också sugen på ett vidvinkel-objektiv, men har svårt att hitta rätt i objektiv-djungeln...

#3 / / DoreDoris:

Objektivet jag har köpt är ett Tamron SP AF 11-18mm / 4.5-5.6 och hittills är jag nöjd.

#4 / / Villa Viola:

Vilken fin vas och vad himla vårigt med tulpaner!

#5 / / kristin:

Wow!! Vad coola foton. Vasen var jäkligt snygg också.