/ Allt från DoreDoris /

Köksinspiration - rundad diskbänk

Hur snyggt var inte detta då? Rundat diskbänkshörn. Önskar faktiskt att man hade köket kvar att göra när man ser det här...



#1 / / Johanna Högväg:

oj så snyggt! Och uuunderbart fina köksskåp! Vi borde på sikt förstora vårt kök, så detta var välkommet :)

#2 / / •lotta på solrum•:

mohahaha, det har vi!

#3 / / Ylva:

japp det där är absolut fantastiskt! har spanat in de där bilderna från byggfabriken många gånger och man tröttnar aldrig. Jag har faktiskt köket kvar att göra (men det är blandade känslor det med. hua vad mycket beslut som ska tas!)

#4 / / DoreDoris:

Du Lotta, det ante mig!! När får vi se ett besök hos dig egentligen, så vi andra kan få avundas lite?

Johanna och Ylva - det är ju både roligt och fantastiskt jobbigt att göra köket. Sommaren är ju ett tips helt klart. Då kan man förhoppningsvis fixa mat och disk ute.

#5 / / Susanna:

Fräsigt! Och sjukt snygga överskåp!

#6 / / •lotta på solrum•:

åh, vad fel det kan bli. jag menar ju att vi har köket kvar att göra.

har verkligen inte en så fin diskbänk. mest jätteful i låtsasmarmor.

men drömma kan man.

har faktiskt sagt nej till besök. hinner inte känner jag.

#7 / / Maria:

Men åh, vad galet det måste bli varje gång man öppnar luckan, som är svängd. Men fint var det verkligen! /Maria

vad fint :D

#9 / / annsoh:

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå inte och anmäl dig! Nu har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

#10 / / Jenny:

Känner igen bilderna men jädrar i mig vilket underbart kökshörn! :)

#11 / / Hulda:

det är riktigt snyggt :)

#12 / / Anonym:

Åh, så fint det var! Verkligen!

#13 / / Villa Viola:

Himla tjusigt det där!

#14 / / Sofia på Mokkasin:

Det där var ursnyggt!



Tack för din hälsning när jag hade lite bil-otur... minst sagt.

Kram Sofia

#15 / / Eva:

Åh så snyggt! Tack för bra inspiration :)

//Eva

#16 / / Hanna:

Jo det var attans fint, men golvet gick inte heller av för hackor!

#17 / / Farbror Kalle.På riktigt.:

Det där går inte av för hackor,busvackert.(Det måste komma från mamma)Hare.