/ Allt från DoreDoris /

Lite juligare

Nu har granen kommit på plats och tro det eller ej, så inspirerade den här bilden mig att pynta lite till. (klicka på bilden för att komma till källan)


Jag var tvungen att prova att skriva GOD JUL med pepparkakor och såklart sätta fast dem på en liknande galge med klädnypor.  Jag provade att hänga dem här först.



Men till slut hamnade de på toaletten av alla ställen...







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#1 / / Anna:

Smart att hänga galgen med pepparkakorna på toaletten, det doftar ju så gott med de kryddade kakorna. Snygga var de också.

#2 / / rum och rabalder-lina:

Jag hittade hit igår när jag låg och läste gamla Family Livingtidningar i soffan igårkväll och såg att det var från ert hem vi valde vår Boliasoffa. Och så såg jag att du har en superfin blogg som jag nu ska titta runt i. Vad skoj jag ska ha nu! Ert hem är verkligen så fint. Kram!

#3 / / kollijox:

sjukt fint!

#4 / / Caroline:

Wow! Vad inspirerad jag blev av din fina blogg :)