/ Allt från DoreDoris /

Vi hade besök.

Ninja Turtles med luftade tår och spindelmannen var det visst.


#1 / / Malin:

Jag gillar färgerna i bilderna! Jäklar vad de var skärpa i bilderna. Jag tror jag har taskig syn för jag lyckas aldrig få den skärpan i mina bilder.

Kram Malin

#2 / / 1975 by Eva:

Haha! Så jäkla fina. Och den där tån som sticker fram!

#3 / / •lotta på solrum•:

underbara superhjältar! du, en nyfiken fråga, vad har du för objektiv på den översta bilden?

är det en ren vidvinkel? vilken i så fall?

#4 / / pippilotta:

love superheroes! särskilt när dom vågar blotta sitt sanna jag och visa en liten tå :)

#5 / / Barnens Hjältar:

Alla ninjor borde ha luftade tår :P

#6 / / DoreDoris:

Lotta på solrum - Båda bilderna är tagna med samma objektiv och det är ett Tamron SP AF 11-18mm / 4.5-5.6