/ Allt från DoreDoris /

Pärlburk

En fin gammal kaffeburk använder vi till pärlorna.


#1 / / pippilotta:

åhh, nostalgi på hög nivå!

#2 / / Barnens Hjältar:

Åh var hittar man de stora pärlorna?

Fin burk!

#3 / / Jessica - stryk en cupcake på barnens t-shirt:

Fiiiiint!

#4 / / Villa Viola:

Fiffigt. De är ju så användbara såna där fina gamla burkar.

#5 / / Jennie:

Tror visst att det var knappar i förut:-)

#6 / / DoreDoris:

Ja den var fylld med knappar när jag fick den av en kär vän. Tyckte det var synd att ha en sådan fin burk i syrummet/källaren. Nu har den istället en mer central plats och den är fylld med stora pärlor som jag tror finns att köpa i de flesta leksaksaffärer (?)

#7 / / Malin:

Jag tänker på min mormor och morfar när jag ser den kaffeburken.

Kram Malin

#8 / / Gila:

Bra att använda sina retrofynd till vardagspyssel!