/ Allt från DoreDoris /

Pallen i hallen

Det är bra att ha en egen "personal shopper" ibland, som kan hjälpa till att hitta det man vill ha. Vi behövde en pall till hallen och som tur var så hittade Krickelin-Krickelin just en sådan pall som jag ville ha. Efter lite färg och ett färgglatt snöre fick jag en knapp-pall skulle man kunna säga.

Jag började med att göra två hål i sitsen, sedan slipade jag och målade pallen några gånger. Därefter träddes snöret genom hålen och pallen var klar!




#1 / / Eva:

Men åh! Mitt slöjdhjärta bankar, vill också ha! Vilken rolig idé, jag kanske snor den en vacker dag.

Trevlig söndag!

#2 / / Lotten:

Åhh den är ju fantastiskt fin! Kul idé!

#3 / / Camilla:

Vilken helt fantastisk pall. Nu blev jag allt väldigt sugen på att göra en själv, om jag bara hade haft en. Pallar är ju en väldigt trevlig möbel förövrigt. Fortsatt trevlig söndag!

#4 / / LeiaMia:

Ursnyggt!!! Och tapeten i bakgrunden är ju urläcker!!!

#5 / / ida josefina:

En sån fin idé med pallen! Och en helt UNDERBAR hall!:-D

#6 / / pippilotta:

Jag blir helt blockerad när jag ser sånt fint och Fan och helvete är de enda orden jag hittar då, fast jag vet att det är riktigt fult att svära, men jag kan bara inte låta bli:)

#7 / / Ylva:

Underbar! jag har en väldig fäbless för pallar. Kände mig väldigt stark när jag lät en stå kvar på loppisen häromveckan!

#8 / / Susanna:

Men gud så påhittigt! Och snyggt.

#9 / / Gila:

Den blev ju frän!!

#10 / / Dessi - Home and desire:

Men så fint med det gula snöret! Läckert!



Jag hoppas det var okej att jag skärmdumpade din header och länkade från min blogg? Kunde inte spara din header eftersom den sa ifrån ;)

#11 / / Elisabeth - anyhow.se:

Och där står den till slut - bara HELT vacker! Wow!

#12 / / 24seven by [bo:bakk]:

Bor inte du på Västkusten? I wish I did kan jag säga för då hade jag åkt och köpt direkt.



Tips!- Kolla Blocket: sök på "Gul plast pall" i Göteborgsområdet. 100 spänn. Skulle passa finfint i ert hem.

#13 / / Killmamman:

superfint! som en knapp ju :)

#14 / / vintageRetroPrinsessa:



Vilken snajsig sak :)

#15 / / af nord- en blogg om inredning:

Vilken inspirerande blogg du har. Hittade dig via family living och home and desire.

ska bli så kul att få följa och ta del av alla dina kreativa tips.

/Helena

#16 / / Erica:

NEJ men vad tjusig!

#17 / / FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

sounds good to me! (:

#18 / / Emilia:

Jaa vilken bra ide! Tack för en fin blogg!



/Emilia