/ Allt från DoreDoris /

Hallens nya kläder

Känns lite ljusare och lättare på något sätt, även om elementet blev svart. Ossian tycker det är helkonstigt att vi har skaffat oss en "kinestapet" och Henrik är lite orolig att jag snart ska tröttna... Vi får väl se. Så här såg hallen ut innan vi tapetserade om.





Tapeten är från Bantie.

#1 / / Stina:

Åh vad snyggt ni har det! Blir inspirerad!

#2 / / Ylva:

älskar det där elementet! blir så sugen att måla mina egna!

#3 / / vintageRetroPrinsessa:

wooooooooooooooooooooooooow

så snyggt :)

#4 / / pippilotta:

gillar också elementet! å det där rosa på toan. fint som snus alltså!

#5 / / 1975 by Eva:

Jag gillade den förra tapeten med. Men detta blev supersnyggt! Riktigt riktigt fint.

Sen gillar jag ju dina bilder också.

#6 / / Lotten:

Åhh vaad fint det blev! Tapeten är urfiin och trappan är såå cool!

#7 / / Kersti Muhrén:

Jättesnyggt!

#8 / / Kaja:

Snyggt! Klappade lääääänge på Bantietyget när det komer för några år sedan. Men 600 pix för en meter... Det blev aldrig något köp....

#9 / / martina:

Underbart!

#10 / / Dessi - Home and desire:

Vilken skillnad! Urgrymt! Känns mycket ljusare och fräschare! :)

#11 / / Lisa:

O vad fint! Men jag blir mest nyfiken på de små stolarna som står där. Kan man få önska en närbild på dem? Och var kommer de ifrån? Hälsn Lisa

#12 / / Helena Nilsson:

Ååååh så fin blogg jag hittade!! Och vilket underbart och kreativt hem ni har!! Jag kommer kolla här varenda dag. :-)



Trevlig helg!



//Helena

#13 / / Ida:

Riktigt stiltent :)

#14 / / Gila:

Läste om dig i Family Living och tänkte att jag skulle kolla in bloggen...och upptäcker då att jag varit i här flera gånger...:-) världen är liten...

#15 / / AnnaA:

Superfint!

Var det svårt att måla elementet? Jag har ett på gång som jag oroar mig lite för... Ska man slipa innan? Har du bra tips?