/ Allt från DoreDoris /

Hallen

Vår hall har fått nya kläder. Så här såg den ut innan.
Snart ska jag visa hur den ser ut nu.




Idag kom alla uteserveringar upp. Perfekt dag för det.
Nu blir det en helkväll med sköna vännerna i vårvädret.
#1 / / :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*::

NAJS



Ha en skön fredagskväll och 1 april.

Kramar från Kungsbacka

#2 / / pippilotta:

asså,jag har så himla svårt att se att det skall bli bättre...är det möjligt? fast så klart, du kan det där. Jag vänta här med spänning så länge och trevlig helg önskar jag dig också och hoppas pizzan var bra :)

#3 / / nook elin:

Är ju fint redan nu, men jag gissar att det har något med elementet att göra...

#4 / / Carro:

Tycker också att det ser grymt snyggt ut redan nu...

#5 / / twajs.com:

Hej! Ville bara kika in och säga att du har en jätte härlig blogg och ett lika härligt hem! Hittade hit efter att ha läst senaste Family living ;-) Kram till dej och din fina familj! (är själv uppväxt i Veddige och tillbringar somrarna i sommarstugan på Södra Näs utanför Varberg! Vart bor ni?)

#6 / / Luring:

Oj va fint du har hemma å mycket inspiration får man :) härligt att kika runt!