/ Allt från DoreDoris /

Bilderna av Jenny Brandt

I senaste numret av Family Living kan man se resultatet av Jennys besök hemma hos oss. Shit vad pirrigt att hamna i sin favorittidning! Alla bilderna finns även på Dos Family.


















Foto: Jenny Brandt

#1 / / Julia:

Så himla fint!

#2 / / Barnens Hjältar:

Jaha, var det ni? Vad fint. Jag prenumererar på Family living och blev så impad av loppisfynden. Har sparat ett gammalt lampskelett som jag tänkte spraya efter det :P

#3 / / Dessi - Home and desire:

Så spännande! Ska köpa hem tidningen i veckan! :)

#4 / / pippilotta:

men gud va ja gilla dom bilderna. är det Betty? ni e så fina ihop att jag bara måste...säga det helt enkelt!

Johanna Flyckt var hos mig igår :)

#5 / / pippilotta:

å där va det igen, skafferiet! asså man vill bara ha ett sånt ju. kram

#6 / / pippilotta:

Det var Patrik Hagborg som fotade. Sjukt märkligt att ha folk hemma som man aldrig träffat och så kändes det som värsta kompisarna ju :) ha ha tyckte jag iaf.

#7 / / Ida:

Åh så fint! Och vilka ögon hon har, lilla fröken, verkligen vackert allting.

#8 / / Johanna Högväg:

Men så roligt! Nu blir det att traska iväg till affären! Jag tyckte mycket om bilderna när jag såg dem på DOS, så dom gör sig säkert finfint i tryck :) Kul!

#9 / / Amanda Lövgren:

Det var ett väldigt härligt och inspirerande reportage. Första gången jag läser family living men blev fort en favorit ;) Älskar verkligen ert hus och er inredning. Tack för inspirationen :)

#10 / / josse:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad snyggt ni har det, och så himla härligt fotade foton, duktig fotograf. jättefint med massa inspiration....kram josse

#11 / / A.M.O.:

Tjusigt värre!

#12 / / Ulrika:

SÅ fint reportage från ett väldigt fint hem!!

#13 / / tinajo:

Åh så himla kul - och jag tycker verkligen om att ni har så härliga färklickar och humor inblandat! :-)

#14 / / Anna:

Åh, vilken lycka att komma med i bästa tidningen!

Det är ert fina hem värt, lätt:-)

#15 / / 1975 by Eva:

Jag blir så glad när jag tittar på ert fina hem! Och bilderna är jätte snygga, duktig, duktig fotograf!

#16 / / Jenny:

Åh vad glad jag är att jag hittade hit. Du/ni har ett fruktansvärt inspirerande hem på alla sätt och vis..Jag lägger till dig i min länklista på en gång.



Vh Jenny

www.janethepain.se)