/ Allt från DoreDoris /

Ärtgrön sänglampa

Sänglampa till Ossian i den där ärtgröna färgen både han och jag gillar.
Hela 30 kronor.

#1 / / Carolina:

Åh, sicken tjusig lampa. Fin blogg du har!! : )

#2 / / Anna:

Wow, vilket fynd!

Verkligen kanonfin!

/Anna

#3 / / Anna:

#4 / / Anna:

Wow, vilket fynd!

Verkligen kanonfin!

/Anna

#5 / / Villa Viola:

Ärtgrönt som är så snyggt! Jag skulle köpa Family living för att få se och läsa om ditt fina hem, men så hade de inte den! Sicken otur. Men imorgon, ska jag inhandla den må du tro.

#6 / / Lotten:

Wow vilket fynd!

#7 / / Mini:

Hej, hej!

Både lampan och elefanten skulle gärna få flytta hem till oss, håller med de andra vilket fynd!

Har kollat in bilderna i förra inlägget på Dos, underbara! Tidningen ska jag köpa imorgon inför en flygresa och njuta av :).

Förresten måste bara tillägga att jag älskar din frisyr!

Häls. Mini

#8 / / pippilotta:

Åhh va fint det blev :) Nu blir jag sugen på att fixa i barnens rum som inte finns än...rummen alltså.



#9 / / vintageRetroPrinsessa:



Grönt är skönt :)