/ Allt från DoreDoris /

toalettskylt

Såg ett inlägg här för länge sedan och när jag hittade mitt gamla dockskåp i källaren hade vi lite badrumsinredning som blev över. Dessa satte jag som en skylt på dörren till badrummet.



#1 / / •lotta på solrum•:

cool tapet ditt badrum hade då!

sån vill man ju ha i verkliga livet!

#2 / / Anna-Karin:

det blev riktigt bra. vilken fantasi du har.. det där hade jag aldrig kommit på..

#3 / / form55:

Det var kreativt!

#4 / / Ylva:

hehe, vilken rolig!

#5 / / Anna:

Kul detalj! Och man kan ju inte ta miste på vad som döljer sig bakom dörren. :)

#6 / / Jenny at Dos Family:

jag älskar detta!! såg det hemma hos en familj i malöm för ett par veckor sen.

#7 / / Lybtar:

Vilken rolig sak att göra. Verkligen kreativt.

#8 / / makiato:

Vilken fin och bra idé, de passar ju perfekt där!

#9 / / Anna:

Ja! Lite härm blir det här.