/ Allt från DoreDoris /

Hyllan

Den här hyllan fick vi också från mannens mormor när hon flyttade.
Den står nu i flickornas rum.
#1 / / johanna:

Heej

var i affären i dag o såg reportaget!!! Det va jättefint...hoppas att ni känner er nöjda. KUL

Kraaaam

#2 / / Anna:

Snygg retrohylla, men det som gör det måste vara ordningen på böckerna. Nice!

#3 / / Gitte bortbytingen:

Hej Doredoris! Vad kul, det måste jag ju kolla in. Din tapet kommer ju från mig =)! Så det blir lite extra kul att se artikeln.

#4 / / itsallvintage:

ååå nostalgi!! hade en sådan hylla i mitt rum när jag var liten. köpte residence idag och där var ni, urtjusigt!!!

/Annika

#5 / / erry:

Jättefin hylla! Precis en sån hade min farmor och farfar, den har min pappa nu. Nostalgi! :)

#6 / / Ylva:

jag har en liknande som står och väntar i svärföräldrarnas källare. KOmmer också att ha den i barnrummet.

#7 / / Sanna:

Super snygg! =)

#8 / / Humle:

Riktigt fin! :)

& barbapappa familjen är ju bara pricken över i:et ;p

#9 / / lovisa:

har du haft en bra dag?:)

#10 / / Lybtar:

Vår sons rum ser alltid ut som om en bomb precis har briserat.

Önskar att vi hade lite av er inredningsgen och att Adrian hade lite av ordningsgenen.



Vacker hylla och vackert ordnat i hyllan.

#11 / / vintageRetroPrinsessa:

såååå snyggt :)



Ha det finast

#12 / / Maja:

Usch får så dåligt samvete och ångrar mig så-hade en sådan bokhylla men fick tyvärr göra mig av med den då jag flyttade från 59 till 21 kvm.



Så snygg!

#13 / / Linnéa:

åh, så himla mycket fina gamla saker!