/ Allt från DoreDoris /

Golvet på plats

Golvet på toaletten är på plats. Nu är det bara resten kvar...



#1 / / Anonym:

Så tjusigt!! Ni är duktiga ni.

#2 / / Eva:

Oj oj oj fiiint! Ser fram emot resten :)

//Eva

#3 / / Johanna.B:

Oh spännande. Gillar det ni hittills har gjort!



Kram

/Johanna

#4 / / itsallvintage:

jättefint! vi har också schackrutigt, det tröttnar man aldrig på!

#5 / / Sofia på Mokkasin:

Vad kul, tittade in här och vilken överraskning, såg att det var erat hem jag suttit och suktat över ett antal gånger =)))

Så fint, så fint!!!

Senast igår natt låg jag och funderade över serieväggen =))) sisådär runt ett-snåret...hmm, undrar just hur det här är gjort...skulle Viggo älska....



Så om du vill säga så är jag jättenyfiken på hur man får till den? Och spara mig från fler nattfunderingar =)))

Hälsar Sofia

#6 / / Ylva:

blir hur snyggt som helst! ngnstans här i huset vill jag ha svartvitt golv!

#7 / / Malin:

älskar verlkigen ditt nya badrumsgolv! super nice!

#8 / / Milla:

Vilket snyggt golv...Me want:)

Milla