/ Allt från DoreDoris /

Kinaspelet

Hittade ett väldigt fint gammal Kinaschack från BRIO som jag skulle kunna tänka mig är från 60-talet någon gång(?) Det saknas två kulor, en grön och en vit men vad gör det?!


#1 / / kristin:

Det är underbart!! Jag är grön av avund. Hoppas ni hade en fin dag igår. Kram

#2 / / Josefin:

Åh, jag knyckte ett likadant från mina föräldrar för ett par veckor sen. De köpte det när de var nygifta i slutet på 60-talet och spelade det hela tiden. Enligt modern höll det på att leda till skilsmässa! =)

#3 / / Anna:

Det är jättefint! Har ett likadnat i sommarstugan. Mer tejpat än ditt, men med alla kulor. De svarta ser ut som svarta vinbär... '



Även hemma hos mig har spelet orsakat "debatt"...:-)

#4 / / märta:

oh! sånt har vi med. mycket sysselsättande på ett tjusigt vis

#5 / / Sari:

tog fram vårt idag som vi haft så länge jag levt.46 år.Kul