/ Allt från DoreDoris /

Brickor i teak

Jag och Krickelin-Krickelin åkte under söndagen på en loppisdag. 26 mil tur- och retur avverkade vi och fynden kanske inte var de bästa, men det var en fantastiskt trevlig dag! Tre brickor i teak fick följa med hem.
#1 / / itsallvintage:

schyssta brickor! och ibland är ju själva sällskapet det trevliga med loppisturen :)

#2 / / Benny:

Fina brickor! Det är väl teakbrickor från Karl Holmberg i Götene tror jag..? Jag har en del såna själv nämligen... :)

#3 / / Cammi:

Läckra brickor! :)



Kram från mej

#4 / / kristin:

Himla snyggt. passar hur bra som helst i ert kök.

#5 / / Materielltjej:

De där brickorna från Götene är underbara!

#6 / / Elisabeth - anyhow.se:

Jag blev i vilket fall imponerad - 26 mil liksom! :)

#7 / / Doredoris:

Stämmer - det står klisterlappar under Karl Holmberg Götene.

#8 / / pippilotta:

Tre brickor, tre super fina brickor. Trodde knappt man kunde hitta sånna längre. Du skall vara nöjd tycker jag:)

#9 / / ANNA TRUELSEN:

Hej!

Vilken härlig blogg!



Ni har ett jätte häftigt hem!



Jag heter Anna och frilansar som stylist och skribent. Just nu letar jag efter färgglada hem. Jag jobbar ihop med Fotograf Jonas Lundgren som är från Göteborg.



Har du möjlighet att mejla mig [email protected] så kan vi prata vidare om reportage????

#10 / / vintageRetroPrinsessa:



Vilka fina brickor du fann :)



ha det finast

#11 / / Anonym:

Jag har också några stycken teakbrickor. På en av mina favvoloppisar säljs de för under fem spänn styck! Tre kronor gav jag för en såndär avlång teakbricka sist jag var där =)

#12 / / vintageRetroPrinsessa:



Hallå och tack för din kommentar :)

brillorna komme ri från Bik bok :) av alla ställen fanns i brunt oxå :)



kram

#13 / / Sanna:

Oj oj va mycket läckra fynd du har gjort! Riktigt skoj att titta bakåt i din blogg!

Kraaaaam

Sanna

#14 / / elisabeth:

26 mil för loppis är sann hängivenhet! ;)

#15 / / Sammy Rose:

målet är ju ingenting vägen e alalalaalllt, som robert broberg sjunger.

#16 / / Anna:

snygga brickor!