/ Allt från DoreDoris /

Räddad från soptippsdöden

Min moster hade några fina gamla skinnfåtöljer som hon inte längre fick plats med. Istället för att lämna dem på tippen, så fick vi dem. Mycket bättre tycker jag! Tyvärr är vi inte riktigt överens här hemma om den ska få ersätta den här fåtöljen i vardagsrummet... Den får i alla fall stå där ett tag, så att man får vänja ögat lite.




#1 / / Sammy Rose:

underbar. tänkte bara berätta att nu äntligen har jag lagt upp bilder på badrummet. har för mig att du frågat om det nån gång. kram

#2 / / Anna:

Mycket bra räddning. Den svarta gör sig ju också bättre mot det vita, tycker jag.

#3 / / Carin:

Vill komma i kontakt med dig. Maila gärna.

Carin Ahlqvist, sveriges radio.

#4 / / Elisabeth - anyhow.se:

Den blev effektfull just där, påminner om de där snygga Siroccofåtöljerna!!!

#5 / / Sammy Rose:

Hej igen!



Vilket minne du har! Vi bestämde oss för att den inte passade. Istället ska den hänga ovan Franks spjälsäng.



jenny

#6 / / Martina:

Hur snygg som helst!! Its a keeper, I think! :)

Trevlig helg

#7 / / randiga tråden:

Så snygg den är, passar överallt.

#8 / / Annika:

grym, ibland är det ärvda det allra bästa! /Annika

#9 / / Mel Design heaven:

I love the picture on the wall. Can you tell me who its by?

#10 / / •lotta på solrum•:

hej loppisqueen!

jag har mejlat krickelin och frågat också men hon kanske ligger och föder barn i detta nu...

det är så att vi ska på tjejresa till ullared på lördag! första gången vi vågar oss dit! letar nu efter tips på loppisar på vägen från göteborg-varberg-och sedan ullared, eller har du några andra tips om vad man inte får missa. jag har fått för mig att du är från dessa krokar någonstans..?

skulle vara jätteglad om du hade nåt! hör av dig i så fall!



tack!



lotta

#11 / / eMALj:

Vilken härlig blogg! :)

#12 / / lucke:

Hello! Haft en bra kväll? :D

#13 / / Eroooticaaa:

Hejhej:) Jag har en sex och kärleksblogg som jag haft i liter över 1 vecka. Jag har en massa kategorier och det finns säkert någon som passar alla. Jag tar upp allt mellan sex och kärlek, tips, relationer, myter, noveller, mina funderingar osv:)Bloggen är till för att hjälpa och ge en skön och rolig läsning. Skulle vara kul om fler fick upp synen för den, så kolla gärna in den:) Tack på förhand!

#14 / / Stora L:

Hej!

Hittat in till din blogg idag för första gången och måste bara säga att den är underbar! Inspireraden och färgglad. Dina barn har underbart fina saker och jag längtar tills jag själv har barn och får börja införskaffa mig saker i deras kategori.

#15 / / LillaMy:

Så snygga och vilken snäll moster du har :)