/ Allt från DoreDoris /

Fina presenter

Lustigt nog fick vi den här fina asken i glas av fina vänner i bröllopsgåva (vilket inte alls vi förväntat oss, då vi var riktiga smygare med det där giftermålet och inte har vi haft någon fest heller) Det lustiga med det hela är att jag hade tänkt köpa precis en sådan till deras nyfödda lille Igor, men de fanns inte i våra lilla stad, så han fick ha något annat i present istället. Härligt med vänner som vet vad man gillar!
Just idag fungerar den som nappask.

#1 / / Elisabeth - anyhow.se:

Det där är en RIKTIG, riktig snygging!

#2 / / vintageretroprinsessa:



VILKEn läcker :)

Har vart och spanat på den :)

superfin färg :)

#3 / / Catrin Garderobstankar:

Ah vilken snygg!

#4 / / bitte:

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

#5 / / Eva:

Åh, tjusig!

Såg en sån på iittala outleten i Insjön och var sugen, men köpte lite annat istället.

Kolla gärna in vad jag köpte och mycket mer om ex. loppis på min nystartade blogg ;)

#6 / / Elina:

De där askarna är ju helt fantastiska! Kul kontrast att ha nappar i den istället för något dyrt och tjustigt.