/ Allt från DoreDoris /

Kulram

Visst är det bra när man har vänner som tänker på en när man inte själv hinner gå på loppis? Den här fantastiskt fina kulramen fick jag när jag själv var bjuden på givarens födelsedagsmys. Bara att tacka och ta emot. Står nu högt upp så att nästan ingen kan nå den... barnen suktar men icke sa nicke, inte den här gången...

#1 / / Elisabeth - anyhow.se:

De faller under kategorin - TOPPvänner kan jag känna! Fin var den! :)

#2 / / Ylva:

Underbar! Det jag suktar mest efter på din hylla är dock den LJUVLIGA burken!

#3 / / makiato:

Finfin. Nästan som ett pärlhalsband.

#4 / / Doredoris:

Ja... eller som tuggummi!

#5 / / kristin:

Jättefin! Passar vansinnigt bra i hyllan bland allt annat fint. Jeansen satt toppen, tackar innerligt. Önskar dig den bästa resan. kram

#6 / / kristin:

Jättefin! Passar vansinnigt bra i hyllan bland allt annat fint. Jeansen satt toppen, tackar innerligt. Önskar dig den bästa resan. kram

#7 / / Elin:

Men va snyggt! Vilken tur du har som fick den!

#8 / / Camilla E Lindström:

Min lille son älskar min gamla kulram, det är trendiga än i dag.



Må så Gott

Mvh Camilla, En mammas dagbok

#9 / / elin:

Så fin! Passade väldigt bra in hyllan!

#10 / / elin:

Så fin! Passade väldigt bra i hyllan!

#11 / / Materielltjej:

Din sida gör en glad ;)

#12 / / Kicki:

Ja, loppis gör en riktigt glad! Och vilket fint hem ni har! Man blir glad av de fina färgerna.

#13 / / Milla:

Vilket härligt hem ni har...kikar in snart igen.Milla

#14 / / Henrik:

Nu skall det (Jag) bara upp med lite lister i taket, så kan även jag slappna av! För övrigt så har min underbara 88 åriga mormor en likadan plåtburk som följt mig genom hela min barndom. Den var alltid full med godsaker....

#15 / / Heidi:

Loppis är det bästa! Och vilken fin kulram.. Man blir så glad av din blogg, vackra bilder..

Trevlig helg!

#16 / / Louise Alexandersson:

Ja dom är rätt snygga de där gamla kulramarna =)



Ha en bra dag

Hälsar Louise

http://loppisskattkammaren.blogspot.com

www.louisealexandersson.se

#17 / / Maine:

Gillar Stringhyllan också, för precis en sådan (fast något mindre i storlek) råkar jag ha beställt i söndags... och väntar väldigt ivrigt på leveransen! Fint du gjort i din Stringis! :-)