/ Allt från DoreDoris /

Docka

Varför ser man inte sådana här dockor i leksaksaffärerna nu för tiden? Finns det t.ex kinesdockor?
Väldigt fin i alla fall och den kostade bara en femma.

#1 / / Susanna:

Jättefin!



Jag minns i början på 80-talet när min lillebror fick sin efterlängtade "pojkedocka". De var inte helt vanliga då, man får väl hoppas att de är vanligare idag?

#2 / / Susanna:

Förlåt att jag spammar, men Albert såg bilden precis och utbrast "men mamma, där är ju din docka med rosenmössan!". Jag förklarade att så inte var fallet och då tyckte han att de iaf såg precis likadana ut.



Min docka är vitaste vit. Härliga unge!



#3 / / Tess:

Jag har nu startat upp Veckans blogg för vecka 6, hade varit super kul om du ville vara med :)

Det är sista dagen för att anmäla sig idag :)

http://killmee.net/category/pagaende.html

#4 / / Susanna:

Nu finns Dockan med rosenmössan i bloggen, tillsammans med en upprepning av inlägget ovan :-)

#5 / / Hanna:

japp vännen finns att köpa i brios katalog som alla förskolor får!