/ Allt från DoreDoris /

Ankan

Vi köper så gott som aldrig leksaker till våra barn. I alla fall inte nya. De nya som finns här hemma är presenter och julklappar från vänner och släktingar.
Den här fina ankan är från när vi var små. Lite skavd på vingarna men det gör den bara finare enligt mig.
Kikar ut genom fönstret och längtar efter våren... precis som jag.
#1 / / Simon:

Svar: Jo det finns med en lampa med. Jag glömde skriva det. Min bumling har också bara en lampa.

#2 / / Elin:

Det är ju leksakerna och kläderna från när man själv va liten som är dom finaste!

#3 / / malin:

Vilket litet charm troll!!

Gamla leksaker har så många minnen.

Nu vill jag hem till mamma o pappa och rota igenom hela vinden på gamla minnen

#4 / / Carro:

En sådan anka fick jag i julklapp min första jul, 1976 och sedan fick min äldsta flicka den av mig när hon föddes. Kom sedan på att jag ville att varje barn skulle ha en BRIO leksak med sig i sin minneslåda, så småbrorsorna fick var sin i födelsegåva.