/ Allt från DoreDoris /

Mattan vi tänkt på länge.

Vi har tänkt köpa den ett tag, men liksom inte fått tummen ur. Tur var väl det, för nu hittade vi den för mindre än halva priset på blocket! Nu ska vi bara hitta en annan lampa också.

#1 / / Susanna:

Den skulle jag också vilja ha här hemma! Den med trekanter är också himla snygg.

#2 / / Maria:

JA! den mattan är så fin!

#3 / / Anonym:

Så fint det blev!

#4 / / Kicki:

Den där mattan är verkligen jättefin. Gluttar också på den till o från o undrar om man ska slå till..

NU vet jag att det är blocket man ska kika på.

#5 / / Stina:

Får hålla med.. Ja har länge funderat på å köpa den men kommer aldrig till skott... Så får ögna vidare på Blocket. Ni har det så fint! Blir inspirerad!

#6 / / Ylva:

den mattan är ursnygg! Jag har blivit en blocket-o-man på sistone. Köper (o säljer) allt där.

#7 / / Retrolux:

Härlig matta! Galet snygg till bordet och stolarna också! Grattis till fint fynd!

#8 / / Lybtar:

Riktigt snygg matta.

Tycker mig se ett riktigt snyggt bord med tillhörande stolar också :)

#9 / / Anna:

Är det era stolar och ert bord på bilden? Gillar formen mucho!

#10 / / Helena:

Whiii så snyggt!! Den där mattan är himla läcker. Mitt dilemma har varit hur det funkar att ha den under matbordet. Precis min tanke nämligen. Så vad säger du som också har småbarn...är den lätt att göra ren?



Tack för SUPERinspiration!! Jag blir så himla peppad och glad av att kolla in här hos dig. :-)



Mvh Helena

#11 / / Helena:

Whiii så snyggt!! Den där mattan är himla läcker. Mitt dilemma har varit hur det funkar att ha den under matbordet. Precis min tanke nämligen. Så vad säger du som också har småbarn...är den lätt att göra ren?



Tack för SUPERinspiration!! Jag blir så himla peppad och glad av att kolla in här hos dig. :-)



Mvh Helena