/ Allt från DoreDoris /

Vårigt

Min man hade herrfest och jag var själv på födelsedagsfest på annan ort. Jag väntade mig en salig röra när jag kom hem, men se så fint allt var ihopvikt efter våra nattliga gäster!
#1 / / Lotten:

Jag är grymt imponerad!

#2 / / • lotta på solrum •:

ordentliga herrkompisar din man har!

#3 / / kristin:

Ja, din man är verkligen av den ordningsamma sorten. :) Härliga färger. Idag åker vi till Borås och bor på hotell, Simon och jag alltså. Vi kanske kan ta en promenad i helgen. Spa, för dig och mig på söndag kanske? kram

#4 / / kristin:

Ja, din man är verkligen av den ordningsamma sorten. :) Härliga färger. Idag åker vi till Borås och bor på hotell, Simon och jag alltså. Vi kanske kan ta en promenad i helgen. Spa, för dig och mig på söndag kanske? kram

#5 / / kristin:

2 ggr?? Sorry.

#6 / / Doredoris:

Jag måste ärligt säga att min man är bäst på att städa, så egentligen var jag inte sååå förvånad... Men det var himla fint matchat med omgivningen.



Kristin - söndag dag är tyvärr uppbokad med fotografering, men kvällen kanske?

#7 / / Susann:

Tycker om det du skrev! Spännande att se lite sunda saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om hela tiden. ;)

#8 / / dagens horoskop:

Ja, det ser nästan för kliniskt ut :)