/ Allt från DoreDoris /

Lampa och babushkadockor

Den här lampfoten har jag haft ett tag och eftersom jag har sådan tur att ha fina vänner som förser mig med strålande bra saker, så har jag även fått en lampskärm till foten. Skärmen har Krickelin-Krickelin köpt.
Sedan har jag även en väldigt snäll mamma som köpte de fina babushkadockorna när hon var på en resa till Ungern alldeles nyligen.

#1 / / Martine Kamilla:

Hvor fikk du tak i den søte hundefiguren? Ser gjerne fler bilder av den :D

#2 / / kristin:

Vad snyggt det blev, toppen! Ha en fin dag.

#3 / / Pauliina:

Vad fint o glatt... Men jag föredrar din oranga ansiktslampa. Jätte härlig blogg du har!!!

#4 / / Kicki:

Nästan exakt likadan hittade jag på "min" loppis för 75:- Har inte hittat ngn plats åt den än, för skärmen är rätt stor så den måste stå rätt.



Tack för det eventuella-försäljnings-flowerpotstipset! Maken min är lite mera stillsam när det gäller färger och att blanda..tyvärr..vitt o svart går hem i alla lägen hos honom. Ngn orange flowerpot vill han definitivt inte ha i köket.TYVÄRR. För en orange hade blivit så fin så fin med vitt o valnöt. suck.

Hoppas du får behålla din!

Kram

Kicki