/ Allt från DoreDoris /

Dos Visit

Nu finns bilder från vårt hem på Dos Family. Visst är Jenny en duktig fotograf?!
Man kan ju inte bli annat än nöjd med bilderna!

Foto: Jenny Brandt

#1 / / •lotta på solrum|fnurr•:

var precis där och tittade. guud vad ni har det fint!

det är så skoj att se er. litegrann känns det som om man känner personer vars bloggar men följt så länge.

ni har en fin mix av retro och modernt!

#2 / / erika:

Himlarns va fint ni har det! Inspirerande.

#3 / / Ebba:

Det är bara så råfint! Så många inspirerande bilder att se på många, många gånger...

#4 / / helena:

Vilken otroligt fin blogg du har och vilket fantastiskt hem sen då! Hittade hit från Dosfamily och är väldans glad för det! Kram

#5 / / Lotten:

Var inne imorse och tittade! Ert hem är helt underbart... Love it!

#6 / / milla-andante:

Jisses så otroligt fint ni har det och vilka fantastiska bilder! Så värdefullt!!

Nu fick jag så mycket inspiration på en gång så jag vet inte var jag ska börja...! Dessa bilder kommer jag att titta på om och om igen!

Kram

#7 / / HELLO TIGER!:

Så himla fint att se er hem!

#8 / / Nostalchic:

MEN, jag var inne på din blogg häromdagen och kollade runt och insåg inte att det var DU som stod bakom namnet DoreDoris. Vilken underbar blogg och vilket fint hem ni har. Mycket inspirerande mår jag säga. Hoppas det är bra med er allihop, vi lär väl synas om inte annat i jul. Tusen kramar / Thina

#9 / / Nostalchic:

MEN, jag var inne på din blogg häromdagen och kollade runt och insåg inte att det var DU som stod bakom namnet DoreDoris. Vilken underbar blogg och vilket fint hem ni har. Mycket inspirerande mår jag säga. Hoppas det är bra med er allihop, vi lär väl synas om inte annat i jul. Tusen kramar / Thina

#10 / / Heidi:

Jag är så kär erat hem.

Och vilket drömjobb du har sen då... Skor. Aj lööv skor.

#11 / / sunny:

Your home is so bright, organized and pretty! It is my favorite house tour on Dos Family. I also LOVE the pretty colored tights you are wearing in the photos.

#12 / / sunny:

I blogged about your home here: http://sunnysblog.typepad.com/mornings_light/2009/11/this-must-be-my-favorite-house-tour-ever-doredoris.html

#13 / / IngenFara:

Vilket fint hem ni har! Trappan är urfin.

#14 / / NOOK Elin:

Fantastiskt fint! Precis sådär skulle jag vilja ha de, lite blandat av gammalt och nytt och alldelens underbart...

#15 / / kristin:

Nu vill jag ändra allt hemma hos oss och ha det som er.;) Supersnyggt! kram

#16 / / Susanna:

Men, länken funkar ju inte när jag klickar på den. Typiskt :-(

#17 / / Gitte:

Hej Doredoris! Hade en gammal blogglänkt till dig, som jag har kikat på ibland, men sen fick jag ett mail igår med länken från Dos, på bilderna från ert hem. Gud vad fint det var hos er!! Blev förstås superglad för att se ett par tapeter som jag kände igen, i en miljö och måste säga att jag blev superförtjust! Vilka bilder men absolut vilken supersmakfull inredd bostad!! Gaaah, vad duktiga ni är på att hitta detaljer och att få till det!

#18 / / Josefine- At home:

Vilket härligt färgglatt hem du har!



/Josefine- At home

#19 / / Elin:

Förstår att du är nöjd! Ert hem är min favorit visit på dos family! Går ofta in och kollar bilderna. Precis så skulle man vilja ha det hemma!

#20 / / chelsea:

I love the fabric toy storage! did you use a pattern or just wing it?

#21 / / Doredoris:

Tack tack allihop!

Chelsea - I just wing it...