/ Allt från DoreDoris /

Griffeltavla från Brio

Hittade en fin gammal griffeltavla från Brio.
Klocka, kulram, alfabetet och allt för endast 20 kr.



#1 / / fnurr|solrum:

åh! ska visa sambon hur fint det blev. hittade också en sån i somras...den finns på landet. ska baskemej ta hem den till nya huset så fort som det går!

#2 / / julia:

Den är så fin! Och fint med klänningar på rad. Det gillar jag :)

#3 / / krickelin-krickelin:

Jättebra blev det verkligen jättebra. Smart och fint med klänningarna där också.

#4 / / Martina:

Vilket fynd, nu blev jag sugen på att se mer av barnrummet, ser härligt lekfullt ut...

#5 / / Sammy Rose:

å vad härlig med kläderna där uppe, så fin bild.

#6 / / Louise:

Hittade in hit av en slump när jag googlade lite efter bloggar som handlar om loppisar/loppisfynd. Ville bara skriva en liten hälsning, jättehärlig blogg och vilka fynd du gör! Jag hade precis en sådan griffeltavla när jag var liten men den är välanvänd så tyvärr är den inte riktigt lika fin som den du har hittat:).

#7 / / Lisa:

Fin blogg :D:D

#8 / / Sara:

Hej! Fin blogg, hittade precis hit. En sådan griffeltavla hade jag när jag var liten. Nostalgi!

#9 / / Sara:

Hej! Fin blogg, hittade precis hit. En sådan griffeltavla hade jag när jag var liten. Nostalgi!

#10 / / fnurr/solrum:

bali!

vad sjutton ska du där och göra!? här är ju plus 1 grad och regn på tvären när det inte är snöblandat eller grått. i morse var det iofs nåt som lyste, vettesjutton vad det var?

//inte alls avundsjuk

#11 / / Sammy Rose:

Tack. vad roligt att du gillade det. många verkar ju känna igen sig. och eftersom jag gillar din klädeslösning här i inlägget, passar jag på att berömma d ig igen för det.

#12 / / Leonora - The Crazy one:

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

#13 / / jessica:

Vilken fin!

#14 / / makiato:

Den var fin!

Söta små plagg som hänger där uppe.

#15 / / Emelie:

åhh tror jag hade en sån när jag var liten ^^

#16 / / Jenny Sammy Rose:

Hej lilla Doris. Objektivet är 28 mm. Kul att du hänger med till nebraska

#17 / / Karina:

Titta vikken trevlig sida man hittar när man googlar på loppis & blogg :)

Får man länka till dig?

Dum fråga kanske :)



Du är ju självklart välkommen att titta in hos mig. Hittar inte lika mycket saker som du, men lite då å då :)

Och ja... Loppis ÄR livet. Var på ett så sent som idag.

Kram

Karina

#18 / / Skönt Hemma:

Visst är den härlig! Vi loppisfyndade en vi med som vi har satt fast på en vägg utomhus faktiskt, sär barnen har sin sandlåda, rutschkana etc. Ett riktigt lekrum fast ute :)

#19 / / Petra Ahlsten:

Tycker mycket om det du skrev! Underhållande att se lite sunda grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om hela tiden. ;)

#20 / / Ulrika:

Hej har du griffeltavlan kvar??mvh Ulrika

Svar: Hej Ulrika, ja den finns kvar :)
DoreDoris