/ Allt från DoreDoris /

Skinnfåtölj

En vän till oss hittade den här vita skinnfåtöljen. Vi mötte honom i dörren till loppisen och han hade egentligen inte plats för den sa han, men kunde inte låta den stå kvar... Bra för oss för vi fick köpa den av honom. 300 pix kostade den.

#1 / / •lotta på solrum|fnurr•:

men herregud vilket kap! grattis.

#2 / / Lotten:

Helt underbar! Ibland skall man ha lite tur ;-)

#3 / / krickelin-krickelin:

Ni har det sååå snyggt hemma så jag smäller av! Kan vi byta hem för ett tag?

#4 / / julia:

snygg!

#5 / / Kicki:

SNYGG! Precis en sådan som stor-killarna härhemma skulle behöva i sina rum. Måste nog kolla in loppisar som INTE finns i den här stan...

Gillar tavlan väldigt mycket, vad är det? Berätta mer!

#6 / / loppisfia:

Vilket fynd, jättefin!

#7 / / Doredoris:

Tavlan är gjord av en kompis, Dan Bunnskog. En riktig favorit här hemma!

#8 / / anna:

åh, jag såg en sån på second hand jag med, men det var en snubbe som köpte den mitt framör näsan på mig, det kanske var er!