/ Allt från DoreDoris /

Micki - Barnspis

Egentligen ville jag inte ha någon barnspis, gillar egentligen inte det där med att tjejer får vissa saker att leka med som inte killar får och tvärtom... Nu kan jag ju inte rulla tillbaka tiden och ge min stora kille en spis att leka med, så varför ska jag då envisas när jag hittar en på loppis för trettio spänn? Rosa dessutom?! Småtjejerna kan ju få andra saker att leka med ändå?




#1 / / krickelin-krickelin:

Fin spis och fin flicka. Har du sytt byxorna? De var väldigt fina de också.

#2 / / Doredoris:

Tack!

Nej byxorna är jag oskyldig för, de är från Villervalla.

#3 / / MUSTAFA:

vänta lite här nu, hur många bloggar har du egentligen? 1,2,3? eller är jag ute och cyklar?

#4 / / fnurr/solrum:

men. hallå? är det du? igen?!!?

#5 / / sissi:

Lyckans ost! vill också ha en rosa mickispis..