/ Allt från DoreDoris /

Liten cykel i metall



Minns ni de här cyklarna som man hade i bokhyllan på 80-talet?
Jag hade en liknande fast med "bockastyre" så jag kunde ju inte motstå den här för en femma...
Min vän påtalade för mig att de till och med finns att köpa igen, på Village, och de var ju faktiskt riktigt fina om än ganska mycket dyrare än min!



bild från Village
#1 / / makiato:

Haha, ja dem minns jag! Verkligen 80-tal, vilken nostalgi... :)

#2 / / krickelin-krickelin:

Det var verkligen ett bra köp och faktiskt mycket finare än Village cykel tycker jag. kram

#3 / / Sammy Rose:

hahha. Ja!! jag hade en vit och svart, eller ljusblå och vit, var det nog..

Snygg bakgrund!

#4 / / Doredoris:

Sammy - Tack! Det är en riktigt fin tapet som vi inte kan bestämma oss vart vi ska ha den...

#5 / / Linda:

Åhh en sådan har jag i vitt...fast min har tappat sadeln. Min dottern leker att det är Prussiluskans cykel till hennes Pippi hus.

Härlig blogg du har!

#6 / / Martina:

Jajamen, jag hade en sådan på mitt rum