/ Allt från DoreDoris /

Stig L - LIDO - Tallrikar

Sprang på dessa tallrikarna för en tjuga styck. Jag hade ingen aning om att det var Stig L som hade gjort dem innan jag vände på dem och läste under. Inte alls så utstickande som hans porslin brukar vara. De är dessutom i blått, och jag som inte är det minsta blå... glad är jag att jag faktiskt tog mig tid att vända på steken. :)



#1 / / Lotten:

Jättefina!

#2 / / Materielltjej:

Han har gjort en del neutrala verk oxå som inte alls sticker ut och som inte kostar mycket heller. Dock skulle jag inte köpa dem bara för hans namn. Det krävs att det tilltalar vilket brukar vara fallet med hans porslin.

#3 / / Elisabeth - anyhow.se:

FYND - big time! Grattis!

#4 / / johanna:

Hej

Hittade din fina blogg!Jag har en liten fråga till dig har du möjlighet att maila mig? [email protected]

Kram Johanna