/ Allt från DoreDoris /

Sängen

Nu är renoveringen klar av den fina gamla sängen och allt är på plats. Blir helt varm i hjärtat när jag tänker på att jag faktiskt fick den här skönheten! Tack "Tingeling"!
Tanken är att lampan ska sprayas röd.




#1 / / Hildur - fixa&dona:

Vilken underbar säng! Tänk vad färg kan göra för en gammal möbel. Vilket lyckopiller!

#2 / / Anna-Karin:

Vilket härligt och personligt hem ni har. snubblade in på din blogg idag men jag kommer defernetivt fortsätta att läsa om dina projekt. Tack tack för inspirationen. =)

#3 / / misskatka:

Vilken skönhet!

#4 / / IngenFara:

Vilket lyft, den blev hur fin som helst!

#5 / / krickelin-krickelin:

Kalasbra och superfint! Helt rätt att måla den gul, man blir ju sååå glad av att se sängen. Himla fint med det randiga överkastet också.

#6 / / Daniel:

åååh va fin den e.. tycker den ska förbli gul!!

#7 / / MAria:

Mycket fint! Gult är fint, inte fult!

#8 / / vita villan:

Vad fin säng!!!

Man blir riktigt glad av den.

#9 / / marieinwonderland:

Fantastisk fin!

#10 / / Ebba:

Å vad fint! blir alldeles lycklig av de fina färgerna tillsammans.

#11 / / Karro:

Hej! Vilken fin blogg du har! Och sängen är ju jätte härlig!

#12 / / Ylva:

supersöt säng, är smått besatt av barnsängar (har fler sängar än barn hemma...) Gult är fint i barnrum.

#13 / / Ellicka:

Hej! Av bilden att döma har jag en likadan säng fast min är målade rosa. jag hade den när jag var liten och nu använder min yngsta dotter den. Kul att se den i en annan färg :-)