/ Allt från DoreDoris /

Lampa - Face

Hittade en lampa i orange plast som föreställer ett ansikte. Inget tryckt angående vem som har gjort den eller när, men skön var den! Ca 50*70 cm och ger ett riktigt skönt sken i vardagsrummet!
Någon som kan se vem det ska föreställa?

Fyndad för 30 riksdaler fem minuter innan stängning!




#1 / / Lina:

Vilka fynd du gör!!! Jag gillar att du skriver vad de kostat ibland.. allt snyggt är ju inte fynd:) men du verkar göra mkt fynd. snygga fynd!

#2 / / Lotten:

Wow! Vilka härliga fynd du gjort! Jag blev alldeles förälskad i assietterna i röd-rosa!

#3 / / Celina:

Hej!



Vilken snygg lampa. Dessutom en blogg precis i mitt tycke och smak, loppisfynd och dessutom i min färgskala. Ska länkas på min egen blogg snarast! :)



Ha en bra helg och hoppas du gjort massor med loppisfynd,



mvh Celina.