/ Allt från DoreDoris /

Koppar, koppar...





Dessa koppar fick jag av min kära kära vän, som hittade dem i sin morfars källare.
De har samma mönster som de här faten, men i annan färgställning.
I LOVE them!

TACK, vad skulle jag göra utan dig!!!
#1 / / Kristin:

ÅÅHH!! Vilken snäll vän du har, de är ju underbara. Ska be alla mina vänner gå ner i deras morföräldrars källare och rota åt mig. ;) Kram

#2 / / makiato:

Ja, de är så väldigt fina...Så snyggt till det enkla vita och så det tydliga mönstret till...helt i min smak.

#3 / / Tavelhus:

Så fina!

Jag har tallrikar och assietter i samma mönster tror jag fast röd/cerise.

#4 / / essko:

Ja du, de där gick inte av för hackor! Jättefina! Och vad mycket intressanta bilder som tillkommit på den här bloggen sen jag var här senast!

#5 / / Jennie:

Man skulle kunna kalla mig Pippi...en egen personlig sakletare;-)!

Är glad att jag har dig med!!

#6 / / rino:

jag har samma fast sockerskål som kommer från mamma&pappa. Vet dock inget om dem, gör du?