/ Allt från DoreDoris /

Klotlampa i krom

Sprang på en schysst klotlampa i stål sisådär fem minuter innan stängning på loppisen. Man tänder den med ett snöre strax under kupan. 60 riksdaler fick jag ge och tycker att det var ett godkänt pris!
image109
#1 / / Junitjej:

Snygg lampa!

#2 / / Tuula:

Volket bra fynd! Roligt att du är tillbaka; jag blev glad när jag hittade hit för en tid sen och fann en till loppisjägare!

#3 / / Lotten:

Oj, vilken fin lampa!

Vad kul att du är tillbaka..... jag hade nästan givit upp...;-)

#4 / / Fröken L:

Grymt snygg, vilket kap! Trevlig sida det här också med mycket loppis och mönster! :)

#5 / / tuve86:

Hej! Hittade nyss hit och kollade igenom allt - kul och snygg blogg! Och för att göra ett första avtryck här tänkte jag berätta för dig att du hittat en lampa av Bergboms armaturer i Malmö. Samma tillverkare som gjorde exempelvis Greta Grossmans snordyra och snygga grasshopperlampa (innan tillverkningen av den flyttade till USA). Har sett två likadana lampor som din ovan och de har gått för mellan 500-1000 kr. Bara att gratulera!