/ Allt från DoreDoris /

Spar...elefanter

Gr?n elefant
Rosa elefant
Har hittat två härliga sparelefanter till mina kids. Tyvärr saknas ögonen på den gröna, men det tänker man bara på när de står sida vid sida, vilket de inte kommer att göra...Kanske kan man köpa nya ögon någonstans? kom gärna med tips!
#1 / / Florin:

Underbara elefanter! Jag har nyss fyndat en röd i toppskick till min son :-)
Har några tips ang ögonen...
-självhäftande mönstrad plast i vitt och svart som man skär/klipper i rätt mönster och prpotioner...
-rita ögon i datorn och skriv ut dem på självhäftande papper.
-svart och vit kartong som an klipper ut ögonen i och sedan klistar fast med typ bokplast...

#2 / / DoreDoris:

Tack för tipset! Jag frå väl testa mig fram och återkomma med nya bilder när det är gjort...

#3 / / Susanne:

Åh! Jag har en knallgul sån som jag TIGGDE till mig på banken för typ 10 år sen. ;-)

#4 / / Ellinor:

så söta!

kallades inte dessa för Myntrik?

minns att jag hade kassettband me sagor me honom på när jag va liten...

#5 / / Johann:

Hi, my name is Johann and I come from Austria. What a nice elefant; I love them too and I have five of them from an Austrian bank, in light-blue colors. I habe also prepared the missing eyes by the originals on a powerpoint-file. It looks like the original eyes. If you still search for an artwork of the eyes, I can send you the file. please contact me unter [email protected]