/ Allt från DoreDoris /

Baden Baden madrass 70-tal

Hittade en nyinkommen Baden Badenmadrass på Röda Korset som jag fick för en tia. Eftersom den var lite trasig under flärpen som man fäster runt "huvuddelen" (stoppningen trillade ut lite, men det fixade sig med silvertejp) så blev de glada att bli av med den så fort. Antar att det var därför jag fick den för 10 kr. Annars är den i utmärkt skick och inte det minsta solblekt! (inte så jättesnygg till den blå stolen, men jag får väl försöka hitta en annan färg någonstans) Jag har alltid förfasat mig över hur FULA alla nya madrasser är till dessa (fula men) mkt sköna solstolar. Då är det ju alltid trevligt när man kan hitta något snyggare på loppis!

image65

#1 / / Johanna:

Den är ju betydligt snyggare än alla nya, trevlig blogg förresten :)