/ Allt från DoreDoris /

Hall makeover

Jag budade hem en tapet från Tradera och när jag åkte och hämtade den så hittade jag ytterligare en tapet som vi har satt upp som en fondvägg i hallen. Skillnad!

image97

#1 / / Maria:

wow, vad häftigt! Vilken skillnad!! =) Ingen kan komma och säga att det är tråkigt i er hall, hihi! Jättesnyggt blev det!

#2 / / Isabelle:

Åh så snyggt!!! Saknar ord... man kan ju inte annat än bli glad när man ser den tapeten. :-D

#3 / / gracia:

How wonderful that does look...
cheers, g

#4 / / Hanna:

Vilka fina fynd du gör, detta är mitt första besök - jag gillar också retro men inte lika uttalat som du. I like your style!

#5 / / Martina:

WOW... riktigt coolt! Jag vill också börja handla på Tradera...

#6 / / Hanna:

jättefint, vilket lyft!

#7 / / Anna:

Åh, så uppfriskande att se att bilderna inte var i omvänd ordning! Alltså, att efterbilden var en vitmålad vägg :)