/ Allt från DoreDoris /

Dockvagn - Emmaljunga

Hittade en fin dockvagn i brun Sky från Emmaljunga. Brun och fin, precis i min smak! Hoppas lilltjejen gillar den med... Lite smårost på chassit, men det kommer alla gånger försvinna med lite svinto.

Pris: 80 kronor (Nedprutad från 100 kr...kanske ingen vidare prutning, men ändå!)
image100

#1 / / Johanna:

ÅH vad mycket fynd du gör, hallen är ju underbar och kaffekopparna och plaststolen och....

#2 / / Lotten:

Wow! Vilken fin blogg du har! Helt i min smak ;-)
Du verkar vara en riktig loppis-prinsessa;-) Så mycket fint som du hittar....Avis blir jag på mycket av dina saker!

#3 / / Elisabeth:

Otroligt fin, och bra pris!

#4 / / Hello:

Vilken fin blogg du har!

Jag kan avslöja att vagnen med stor sannolikhet också har haft en varukorg under. Jag hade nämligen en exakt likadan fast mörkblå, när jag var liten. Den leker mina barn med hemma hos mormor och morfar numera.

#5 / / funkismamman:

En sådan hade jag som barn!

#6 / / sissi:

wow och sånna går loss för 500:- på tradera ska du veta .. bra fynd!